Gim im Gen Jzefa Wybickiego - witaj! Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci.
Forum Gim im Gen Jzefa Wybickiego Strona Gwna                    FAQ
                Szukaj
             Uytkownicy
          Grupy
       Galerie
    Rejestracja
Zaloguj
DHT łączy receptory na skórze głowy oraz torebki włosow
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gim im Gen Jzefa Wybickiego Strona Gwna -> Nasza Szkoa
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
PostWysany: Nie 2:31, 06 Kwi 2014

Doczy: 24 Sty 2014

Posty: 749
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

Miałam guzki ale były tak duże, że wycieli mi wszystko.
[link widoczny dla zalogowanych]
jestem i trwam- czuję się taka dumna z siebie - z rana trochę burczało mi w brzuchu ale jest ok. Zabieg byl pod znieczuleniem nic nie czulem, trwal max 10min.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

tak spuchnięta + szczękościsk. [link widoczny dla zalogowanych] moim zdaniem ona troche wredna jest.
uwazam ze akrylowe sa trwalsze nie sa tak łamliwe jak zelowe nie krusza sie tak.ja sama osobiscie robie akryle sobie od 4 lat i bardzo chwale sobie metode akrylowa pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] siakus91 - odnosnie cwiczen jakie wykonuje po zdjeciu aparatu, to po pierwsze staram sie duzo chodzic, z poczatku idac zginalem maxymalnie noge (tera mam zgiecie 90 stopni, wiec nie mialoby to sensu). kobieta w pierwszej kolejności chce sie podobac sobie, a dopiero potem facetowi, bo dopóki sama siebie nie zaakceptuje, dopóty nie bedzie ok. tTylko w ostatnim programie ją strasznie umalowali!! [link widoczny dla zalogowanych]
90 zł to naprawdę nie dużo. no własnie tez mam takie zaglebenie jak by rowek no i ten rowek jest mocno czerwony!!! link sie nie wkleił jeszcze [link widoczny dla zalogowanych] raz Pani zaproponowało mi marcowa promocję (chociaż chodzę tam już regularnie i marcowa promocja zmieniła się w kwietniową) wracając do tematu była to mikrodermabrazja, po której wyglądam coraz piękniej ale o to mi chodzi. ja od pół roku nie miałem orgazmu podczas ostrego regularnego stosunku.. mmm jak sobie przypomnę te ciemne oczyska, ciemne włosy .... Mam podobny problem,zaczęło sie w lutym i trwa do dziś (ból w prawym łokciu i drętwienie).
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No to kobieta w okienku daje Wam jedną próbkę i taką kartkę na dane i godzinę pobrania.

Dlaczego pozniej cera jest o wiele ladniejsza i nie wyskakuja krosty?Wlosy przestaja wypadac,wzmacniaja sie i ustepuja wczesniejsze dolegliwosci .Polecam ksiazke pana Romualda Stanislawskiego,ktory w niej opisuje wszystkie swoje schorzenia uznane za tzw ,nieuleczalne z punktu widzenia medycyny i zreszta zupelnie bezradnej wobec tych schorzen.Ten czlowiek poprzez glodowki calkowicie sie wyleczyl z tych chorob.W ksiazce sa zamieszczone wszytskie kserokopie jego badan i orzeczen lekarskich wiec jest to poparte dowodami.Wykonywal badania roznego rodzaju przed kazda kolejna glodowka i ok 10 dni po niej.Wyniki sa wszystkie tam zamieszczone.Wiec jak mozna powiedziec,ze glodowka nie oczyszcza organizmu????To kompletna bzdura.
[link widoczny dla zalogowanych]
Do szczęścia jeden krok, Wiola, Hania, dziękuję za podpowiedź. hej dziewczyny!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A jak u Ciebie z efektami? [link widoczny dla zalogowanych] Alkoholik pozostanie alkoholikiem całe życie -nawet po leczeniu, może zostać najwyżej trzeźwym alkoholikiem a zostanie nim tylko wtedy kiedy naprawdę zrozumie że nie może i nie chce wypić już do końca życia ani jednego piwa, ani jednego kieliszka.
No ale zobaczymy jak to bedzie, szwy jeszcze pewnie z 10 dni bede musiala nosic a potem bardzo dbac o blizne (zaopatrzylam sie juz w jakies kremy, masci itp. Mozemy sobie poplotkować a może kiedys spotkac sie na kawce, co wy na to? Czu tam u ciebie glowki do cwiczen sa tanie?albo dobre nozyczki np.Jaguar?.Tu glowka kosztuje ponad 100zl.Czy niema tanszych?nozyczki to kumam,tez kosztuja od 100zl takie naprawde super!Ja powoli bede kupowac ksiazki,swoj sprzet no i moze glowke albo dwie ja po 2 latach przytylam tutaj 24 kg a teraz zgubilam 27.... Wbrew pozorom wcale nie jest to takie trudne. [link widoczny dla zalogowanych]
Możemy za to jeść jarzyny, aż do uczucia sytości, a na kolację dozwolone są nawet trzy gotowane ziemniaki. Mamamagdalena chyba każda z nas o to samo pytała, to normalne, że chcesz się na coś nastawić. Ale co ze staraniem sie o dziecko? Fakt, że ta okolica już nie jest czerwona ale nadal mnie boli, nie chce po prostu aby ten paznokieć rosnąc mi niebijał dalej skórę bo w zadnych butach chodizć nei bede mogła... kukuryku gdzie jestes, wiem ze jest duzo pracy ale zeby az tak ze nie ma cie wogole na tym forum....odezwij sie proszę.... Nie zaczęłam jeść więcej, jadłam jak zawsze. Wyklinam I dzien wiosny!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

http://www.youtube.com/watch?v=ZO9z284Gko4
[link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście pokazujemy tutaj najczęstszy przypadek, bo zawsze są przecież odchylenia od normy i w stronę dodatnią i ujemną
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

do Patka00 [link widoczny dla zalogowanych] Moze zamiescisz swoja fotke w nich np.
i tyle . Teraz jestem w 8tc i nie mam żadnych dolegliwości bólowych ani \ciągnięć\ w dole brzucha. mialaysmy osobny pokoj gdzie nikt nie wchodzil za pokoj placila panna mloda. 2 część jest naprawde marna. Zdezoriętowanych zapraszm na mój adres mail. [link widoczny dla zalogowanych]
Zleciła dwa badania w kierunku RZS i wyszły dodatnie. Od razu chciałam Ci powiedzieć że szczerze współczuję takiego partnera bo tak beznadziejnie krótkim seksem może CIę wprowadzić w niezłą frustrację ...Wiem ponieważ sama byłam w związku ( na szczęście krótkim z takim własnie mężczyzną i szczerze mogę powiedzieć że był to koszmar) . POZDRAWIAM. sorry poprzestawialam troszku literki czytając metodę z podkładaniem ręczników pod kapiące mokre szmaty wieszajcie sobie te swoje kiepskie gatunkowe firanki wilgotne w oknie, spox Życzę wszystkim wytrwałości i mam nadzieję, że wytrwam szansa to jest, ale nie wiem czy warto - ja teraz przy rozmiarze 38 na górze i 40 na dole powiem o sobie bez zażenowania , że jestem piekna (i nie gańcie mnie za to bo przeciez chodzi o samoakceptacje) tylko zamarzyły mi sie białe spodnie, ale to juz trzeba miec rozmiar mniejszy niz mocna 40 - tka
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Na izbie przyjęć Pani pielęgniarka chyba nie była zbytnio zadowolona że przyjechałam właśnie do nich ale nic nie powiedziała.
[link widoczny dla zalogowanych]
Mam brzydkiego bliznowca po cesarskim cięciu około 12cm (niecałe 1,5 roku temu), po kilku miesiącach męki (swędzenie, puchnięcie, napięcie skóry, zaczerwienie) poszłam do lekarza - polecony contratubex - kilka tygodni stosowania - lekarz ginekolog kazał odłożyć sobie na półeczkę (żadnych zmian, poza łuszczeniem i jeszcze gorszym świądem). Ja naprawdę serdecznie polecam dr.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

igm negative [link widoczny dla zalogowanych] Mam pare waznych dla mnie pytan do dziewczyn ktore sa tu autorytetami...
Kris27-mam do Ciebie prozbe. dzieki bardzo to znaczy, ze ten gynalgin jest tez na nadzerke, tak? Dzień dobry!! pierwsza sprawa to pozycja, powinna byc kolanowo-lokciowa i wlewnik napelniasz do jego maksymalnej objetosci, zawieszasz go tak wysoko jak pozwala na to dlugosc dumowej rurki Ale cieszę się, bo to spore ułatwienie, kiedy dziecko siusia gdziekolwiek [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam patent taki- po umyciu i wgniecieniu tej nowej odżywki pantine do kreconych,jak trochę juz wyschną, zakładam na noc szeroką bawełnianą opaskę i jakoś mi sie nie plączą. okres mam normalnie co miesiac... trzeba być twardym Jestem już. gutek Może jednak powinnam się zapisać też do Goethego? przez 10 lat miałam względny spokój z huśtawkami hormonalnymi aż nie zapragnęłam dziecka...odstawiłam tabletki antykoncepcyjne, zaszłam w ciąże po pół roku starań i...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Gim im Gen Jzefa Wybickiego Strona Gwna -> Nasza Szkoa Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Moesz pisa nowe tematy
Moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach



fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo

Bearshare


Regulamin